Ingin dapatkan info jawatan kosong di Telegram? Klik Disini

Jawatan Kosong Koop Sahabat 2019

Jawatan kosong terkini di Koperasi Sahabat Amanah Ikhtiar Malaysia Berhad (Koop Sahabat) Disember 2019. Permohonan adalah dipelawa daripada warganegara Malaysia yang berkelayakan untuk mengisi kekosongan jawatan kosong terkini di Koperasi Sahabat Amanah Ikhtiar Malaysia Berhad sebagai:

1. Pengurus Pembalakan
2. Pengurus Besar
3. Eksekutif Akaun
4. Plant Manager
5. Legal Officer

Tarikh tutup permohonan 18 - 29 Disember 2019

Lokasi : Kuala Lumpur & Langkawi, Kedah


Jawatan Kosong Koop Sahabat Disember 2019

COMPANY OVERVIEW

Idea Penubuhan Koperasi
Koperasi Sahabat Amanah Ikhtiar Malaysia Berhad telah ditubuhkan secara rasminya pada 30 Ogos 2012 hasil daripada Mesyuarat Perancangan Strategik di antara anggota Lembaga Perancangan Amanah AIM dan Pengurusan AIM pada 4 dan 5 Mac 2012. Koperasi telah menzahirkan dalam misinya iaitu dengan memperkasakan modal insan dan menambah kecekapan serta mengagihkan pendapatan tahunan kepada Sahabat melalui penubuhan Koperasi Sahabat Amanah Ikhtiar Malaysia Berhad.

Objektif Koperasi
Objektif Koperasi adalah meningkatkan kepentingan ekonomi anggota-anggota mengikut prinsip koperasi, yang mana anggota adalah gabungan daripada Sahabat dan kakitangan AIM yang bertujuan untuk menjalankan pelbagai jenis aktiviti perniagaan.

Di antara aktiviti-aktiviti perniagaan yang dijalankan termasuklah:
1.Pelaburan dan pembangunan hartanah;
2.Perladangan dan pembalakan;
3.Perhotelan;
4.Perkhidmatan pajak gadai ar-rahnu;
5.Membeli, menjual, memindahkan hak milik, mendirikan, menyewa, mencagar, memajak, menggadai dan memiliki harta alih dan harta tak alih;
6.Melaburkan wang berlebihan dalam perkara yang dibenarkan;

CARA MEMOHON

Calon-calon yang berminat dan berkelayakan hendaklah membuat permohonan di laman portal kerjaya Jobstreet Malaysia : https://www.jobstreet.com.my secara 'Online' atau sila klik pada pautan link yang di berikan dibawah. Pemohon hendaklah mendaftar sebelum membuat sebarang permohonan di Jobstreet Malaysia.

Iklan dan permohonan jawatan secara online disini

Post a Comment

© Job Vacancies . All rights reserved. Developed by Jago Desain